28 Kasım 2008 Cuma

ANIM

İLK ALIŞVERİŞİM -İLK HAYALKIRIKLIĞIM -İLK SOKAĞA YALNIZ ÇIKIŞIM VE MUTSUZLUĞUM
ZAMAN=4-5 Yaşlarım YER=Bizim evin önü SONUÇ=Gerçekler acıymış Bir gün annemin çok işi vardı .4-5Yaşındaydım annemden dondurma istedim tabii evde yoktu.Annemde şimdi dışarı çıkıp alamam işim bitince dedi.Çocukluk işte bende ağladım (annem ağlamama dayanamaz).Neyse annem sana para vereyim, kaldırımdan git dondurmanı sen al ben sana balkondan bakarım dedi.Önce tek olarak gitmek istemedim. Annem ikna etti ve ben gittim çünki dondurmacı balkondan annem bağırsa duyacağım kadar yakındı.Annem parayı verdi sevinerek gittim aslanlar gibi dondurmamı aldım.Annemde balkondan bana bakıyordu ben binamıza yaklaşınca annem kapıda karşılamak için içeri girdi olanlarda o zaman oldu. Ben eve geldim ama ağlayarak elimde dondurma, annem kapıda amanda oğlum büyümüşte alışveriş yaparmış diyordu sonra benim çok fena ağladığımı görünce, ne oldu diye sordu bende ağlayarak dondurmam yere düştü dedim oğlum elindeki dondurmayı kim aldı o zaman dedi ben sana bir tane dondurma parası vermiştim bu nerden çıktı diye sordu.Benim aldığım dondurma anne dedim dondurma yere düşünce yerden alıp tekrar külaha koydum eve giderim annem yıkar dedim içimden. Paramda boşa gitmez deyince annem güldü geç içeride yıkayalım dedi önce ben elimi yıkadım sonrada annem hadi gel mutfağa gidelim ben dondurmayı yıkayımda sen ye dedi .Dondurmamı yıkadığı gibi yok oldu eridi ben daha çok ağladım.Oğlum dondurma yıkanırmı erir gider hadi sil gözyaşlarını ben sana bir daha para vereyim git bir tane daha al dedi .Tabii kaç sene geçmiş ben hiçbirini hatırlamıyorum ama evde her zaman anlatıp gülüyorlar ÇOCUKLUK İŞTE.........

3 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sen gulerken yanindakilerde guler ama aglarken yalniz aglarsin onun icin oyle bir agaca yaslan ki asla yikilmasin oyle bir dost edin ki seni asla birakmasin

Gunaydin Hayirli Gunler,Gununuzun Neseli Huzurlu ve bol bereketli Gecmesini Dilerim.Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Sevgiyle Saygiyle vede Sağlikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.

SOYLEYIN

Korkularin koynunda beklerken sabahi
Farkina varmadan karlar yagmis saclarima
Sararmis guller gibi savrulmus yillarim
Soyleyin yollar soyleyin ben neyim
Yaklasirken olum canima adim adim
Canansiz bu cani ben neyleyim

Alıntı:Nurgul Demirci
http://www.siirdostu.com/siirler/18889/nrdm/soyleyin.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/images/BayramTebrigi.jpg

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Eger herkes dost sandigi kimselerin bir de kendi arkasindan soylemis olduklarini duysaydi, dunyada pek az dost kalirdi

Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli Guzel Bir Pazar Tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allah'a Emanet Olun Saygilarimla

Yorum:Çocukluk Anıları tatlıdır insan düşündükçe ve aklına geldikçe güler bugun olsa yapmazsınız işte budur çocukluk geri gelmez o gunler.Çocuk dünyadan bir haberdir...güzel paylaşımlarınıza teşekkür ederim.

ISLAK ISLAK

Gecenin nemi mi dusmus gozlerine?
Ne olur islak islak bakma oyle
Saçini dok sineme derdini soyle
Yeter ki islak islak bakma oyle
Surerim buluttan tarlalari
Yagmurlar ekerim gogun gogsune
Guneste demlerim senin cayini
Yuregimden suzer oyle veririm
Ben felegin su carkina comak sokarim
Ben felegin tekerine comak sokarim
Yeter ki islak islak bakma oyle

Alıntı:Barış Akarsu
http://www.gulum.net/sarki-sozleri/bolumler.php?op=goster&id=12468

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog