16 Şubat 2009 Pazartesi

sobee


Bloglar arası''sevdiğim blog ödülü'' verilmeye başlanmış banada bu ödülü veren

www.kezibanyenge.blogcu.com arkadaşıma çok teşekkür ediyorum .

Kural gereği bende bu ödülü;

www.gardenya70-seyahatname.blogspot.com

www.hobievigardenya70-mutfak.blogspot.com

www.gurkanyalovali.blogspot.com

www.şiirlopedi.blogcu.com

www.sairane74.blogspot.com

www.orkide33.blogcu.com

www.bebuyum.blogspot.com

www.aylinhobi.blogcu.com

www.hayalevi72.blogcu.com

www.1hercaikardelen.blogcu.com

adını yazamadığım herkese veriyorum mutlu olun mutlulukla kalın selam ve saygılarımla.......

3 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.jpg http://sukruyilmaz.net/img/mevlukandili.jpg

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın.

Hayırlı Günler Ailenizle, Sevdiklerinizle birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatilini,Huzurlu ve Neşeli geçmesini dilerim.Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun,Saygılarımla.

MEVLİT KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN

BU MUBAREK GECEDE DUALARINIZIN KABUL VE MAKBUL OLMASI DILEKLERIMLE MEVLUT KANDILINIZI KUTLAR SIZE VE SEVDIKLERINIZE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.

Azmış İken Cehl ile halk_ı Cihan
Dolmuş iken Küfr ile Kevn_ü Mekan
Nur_i İman Sende Olmuştur Ayan
Merhaba Ey Mah_ı Mevlit Merhaba

Alıntı:Yazan=Abdulahad Nuri

Bütün Herkesin Anne'lerinin,Eşlerinin ve Kız Kardeşlerimin Bayan Hanımefendi Arkadaşlarımın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü Kutlarım.

Türkiye Cumhuriyeti’nin odak noktasında yer alan kadınlarımız, üstlendikleri, misyonu yaşatma görevini ülkenin yaşadığı problemlerin birinci derecede muhatabı olmalarına rağmen hiçbir fedakarlıktan çekinmeden yerine getirmiş; modern ve çağdaş Türkiye’nin oluşmasında söz sahibi olmuşlardır.

08 DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

KADINLAR GÜNÜ

Bugün kadınlar günü,
Koşalım Çağlayan'a .
Çağlayan nehir gibi,
Coşalım Çağlayan'a.

Elimizde bayrağımızla,
Dilimizde marşlarımızla,
Eşimizle, çocuğumuzla,
Koşalım Çağlayan'a.

Toplumumuzu germeyelim,
Buna mahal vermeyelim,
Dinci, laik el ele,
Koşalım Çağlayan'a.

Hakkımızı arayalım,
Cehalete karşı duralım,
Bugün özgür olalım,
Koşalım Çağlayan'a.

Herkes bizi dimdik görsün,
Özgürlüğümüz daim olsun,
Dünya kadınları örnek alsın,
Koşalım Çağlayan'a.

Üzerimizde oyunlar oynanmasın,
Çarçaf,türban kalmasın,
Kimse kimseyi kırmasın,
Koşalım Çağlayan'a.

Çalışma hayatına katılalım,
Ekonomik özgürlüğümüzü alalım,
Atatürk'e layık olalım,
Koşalım Çağlayan'a.

Cahil, aciz kalmasın diye,
Bu oyunlar sürmesin diye,
Çatışmalar olmasın diye,
Koşalım Çağlayan'a.

Alıntı:Fatma Biber
http://www.canim.net/siirler/14317-.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

AŞKIN KARANLIK METALİ

Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
dokunmasın kimse bana
kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine...
uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime...

biliyorum aşka kimse yok
aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde...
aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
dağılıp gitti herkes
içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde...

Alıntı : Murathan Mungan
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler Yeni ve Guzel bir Gunesli Gun'e Baslarken Gunlerinizin ve Gecelerinizin Neseli Saglikli ve Guzel Gecmesini Temenni Ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin4.jpg

Yaşam Gulmeyi Sevgi Hak Etmeyi Vefa Unutmamayi Dostluk Sadik Kalmayi Bilenler Icindir

Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla MUtlu Esen Kalin Allaha Emanet Olunuz.

Saygilarimla.

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

ESKİ TAS ESKİ HAMAM

Bir gun karsilasirsak, sorma sakin bana beni
Ben yine ayni ben'im, her sey bildigin gibi
Gecmis olsa da yillar, gectigim hep ayni yollar
Degisen tek sey su ki, sarmiyor artik beni, sevdi sandigim kollar.

Acik kaldi kapilar, kapanmadi yaralar
Sevgi cicekleri soldu, simdi bombos seralar
Yesil topraga hasret, mavi deniz yelkensiz, mavi gok bulutsuz
Benim benle savaşım, o da şimdi umutsuz.

Isyankar gonlumde bastirilmis duygular
Hep boluk porcuk simdi, yarim kaldi uykular
Yasamdan bekledigim hicbir sey degil tamam,
Eski tas, eski hamam, bi turlu yikanamam.

Kaynak: Hayale Daldigim Demler/Yaprak Yayinlari, Subat 1997
Alinti:Tuba Suphiye Balkanli
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=20814